Z czym kojarzy się marka olejów silnikowych Motul? Z adrenaliną, wyzwaniem, przekraczaniem granic. Te wartości wpisane zostały w organizowany przez nas konkurs Motul Tour. Za nami już dwie edycje akcji, w ramach której zwycięzców zabraliśmy na drogi i bezdroża RPA i Stanów Zjednoczonych. Ale świat jest duży, a nowe trasy czekają na kolejnych motocyklistów! Jesteśmy dumni, że konkurs Motul Tour został wyróżniony przez europejską centralę marki jako najlepsza akcja promocyjna roku!
Poproszono nas stworzenie koncepcji kreatywnej akcji promocyjnej flagowych produktów marki. Wywoływanymi emocjami nowy pomysł miał dorównać lub przewyższyć nasze poprzednie akcje z motocyklami Ducati i Hondą jako nagrodami głównymi. Miało być o pasji motocyklowej, testowaniu swoich możliwości, współpracy na trasie. Cel: wizerunkowo-sprzedażowy.
Zaproponowaliśmy coś prostego: formułę konkursu, w którym zadanie kreatywne było jednocześnie formą rekrutacji na motocyklową wyprawę. Kierunek: trasy zajmujące topowe pozycje w rankingach motocyklistów. Myślimy naprawdę szeroko: dzięki marce Motul masz szanse być na każdym kontynencie, sprawdzić się w każdym klimacie i terenie.
Uczestników poprzedniej edycji konkursu zabraliśmy do RPA, w tym roku na eksplorację czeka południe Stanów Zjednoczonych. Motocyklowe wyprawy idealnie wpisują się w wartości marki Motul: wolność, testowanie swoich możliwości, współpracę, która prowadzi do zwycięstwa. Dodatkowo konkurs z takimi nagrodami pozwala nam uzyskać atrakcyjny kontent promujący markę i pasję motocyklową.
Akcja Motul Tour jest wspierana przez dedykowaną platformę do obsługi wszystkich edycji konkursu. Jej głównym celem jest umożliwienie szybkiej komunikacji z uczestnikami promocji, łatwy dostęp do poprzednich edycji konkursu oraz promocja Motul jako marki wspierającej realizację marzeń związanych z jazdą na motocyklach.
Do tematu podeszliśmy kompleksowo: odpowiadamy za stworzenie koncepcji kreatywnej, organizację wyprawy, produkcję materiałów i pełną obsługę akcji. Po naszej stronie są również materiały BTL (plakaty, naklejki), digital (banery, landing page), social media.