wczytuję…

Obsługa Social Media

Współtworzenie wizerunku marki, która jest rozpoznawalna na całym świecie, stanowi ogromne wyzwanie. Nie onieśmieliło nas to, wręcz przeciwnie – z wielkim zapałem zabraliśmy się do pracy. Dzięki temu, już dwukrotnie zdobyliśmy stypendium od globalnych przedstawicieli marki za najlepiej prowadzony fanpage sosu TABASCO® na świecie.

#strategia #kampanie #konkursyloterie #socialmedia

Obsłu
więcej
01

Wyzwanie

Sos TABASCO® kojarzy się przede wszystkim z pikantnością. Na rynku zaczęły pojawiać się jednak konkurencyjne marki, które oferują często nawet mocniejsze smakowe doznania. Należało przekierować komunikację na szersze tory i przedstawić produkt jako uniwersalny dodatek do wielu dań z różnych stron świata. W strategii położyliśmy również akcent na naturalne pochodzenie wszystkich składników i 150 lat tradycji – czyli coś, czym niewielu graczy może się pochwalić.

02

Jak to robimy

Twój styl, Twój smak

Połączyliśmy dwa zupełnie różne światy: markę sosów TABASCO® i Kikkoman. Każda z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale łączy je jedno: smak, który wzbogaca każdą potrawę. Postanowiliśmy zachęcić fanów obu marek, aby pokazali jak te marki łączą się z ich personalnym stylem. Przez 60 dni trwania akcji, otrzymaliśmy ponad 400 zgłoszeń i przyciągnęliśmy ponad 21 tysięcy unikalnych użytkowników. To się nazywa mieć styl!

03

RTM

W social media trzeba być zawsze na bieżąco. Czym interesują się nasi fani? Co wzbudza ich zachwyt? Jakie wydarzenia towarzyszą im na co dzień? Wszystko to trzeba brać pod uwagę przy strategii komunikacji. Pokazujemy, że jesteśmy blisko odbiorców, nie tylko kulinarnie.

Udostępnij tę stronę

 Facebook  Twitter  Linkedin  Email  SMS

   

Podobne projekty